آژیر خطر در مناطق مختلف اوکراین به صدا درآمد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آژیر خطر در مناطق مختلف اوکراین به صدا درآمد

به دنبال موشک باران مناطق مختلفی از اوکراین و وقوع چندین انفجار آژیر خطر حمله هوایی در مناطق مختلفی از اوکراین به صدا درآمد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 08
کد خبر: ۱۸۳۰۲۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های اوکراین گزارش دادند ارتش سوریه در ساعات گذشته چندین بار به شهر بندری اودسا و برخی مناطق حومه کی یف حمله هوایی کرده که در پی آن آژیر خطر حملات هوایی در بیشتر مناطق این کشور به صدا درآمده است.

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، گزارش‌هایی از وقوع انفجار‌های قوی و شنیده شدن صدای مهیب در مناطق مختلفی از اوکراین مخابره شده است. همچنین صدای انفجار در اطراف نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا و شهر خرسون در جنوب شرق اوکراین نیز به گوش رسیده است.

 

ارتش روسیه در هفته‌های اخیر راهبرد و تاکتیک خود را در میدان جنگ تغییر داده و با حملات موشکی و پهپادی گسترده، زیرساخت‌های اوکراین را بمباران می‌کند. حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهر‌های مختلف پس از انفجار در پل کریمه در ۱۶ مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

 

پس از حملات موشکی روسیه به زیرساخت‌های اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، بار‌ها از آمریکا و مقامات اروپایی درخواست کرد که سامانه‌های پدافندی پیشرفته در اختیار این کشور قرار دهند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار